Slim & Fit

A avea o alimentatie sanatoasa ne marcheaza intrega calitate a vietii. Grija pentru ceea ce mancam si felul in care ne traim viata se vede asupra corpului si psihicului nostru. Toata acestea pot fi cu usurinta citite pe chipurile noastre si prin felul in care corpul si tenul nostru sunt intretinute.

Vitaminele din mancare, cele din suplimentele alimentare dar si cele care se regasesc in produsele cosmetice pe care le folosim contribuie la pastrarea elesticitatii tenului nostru, la stralucirea tenului si parului, ne protejeaza impotriva factoriilor de mediu care duc la o aparitie mai rapida a ridurilor.

Avand grija ce manaci ai in mod automat grija nu numai de silueta ta, ci si de santatea intregului tau corp, iar asta se va vedea imediat nu numai in kilograme dar si in textura pielii tale, in luminozitatea tenului tau si rezistenta parului.

Exista o serie de vitamine pe care cercetatorii le-au denumit Vitamine ale frumusetii, deoarece conform studiilor acestea au o contributie majora la mentinerea tineretii si frumusetii tale.

Printre acestea se numara:

Vitamina D

Este o vitamina esentiala pentru asimilarea calciului si fosforului in organism, astfel incat ea contribuie la sanatatea dintilor, oaselor si a unghiilor. De asemenea ea mentine fermitatea pielii. Cel mai usor corpul tau poate procura doza zilnica de vitamina D de la consumul de lapte, unt, seminte incoltite. Simpla expunere la lumina naturala a soarelui va face ca vitamina D sa fie produsa de corp si astfel calciul sa fie mai usor asimilat.

Vitamina E

Lipsa de Vitamina E te va face sa ai o rezistenta mai scazuta la infectii, deci este bine sa te preocupi sa ii asiguri organismului necesarul zilnic. Ea te va ajuta foarte mult la problemele dermatologice. Vitamina E este recunoscuta pentru calitatiile sale benefice asupra pielii: incetineste aparitia ridurilor, aparitita petelor si in general imbatranirea prematura a pielii. Ea imbunatateste circulatia sangelui si astfel contribuie si la vindecarea mai rapida a ranilor. Vei observa ca tenul are un aspect mai neted si pielea este mai hidratata. Gasesti vitamina E in germeni de grau,oua,lapte, masline, nuci, semnite de floarea soarelui

Vitamina A

In mod cert ai auzit de beneficiile vitaminei a asupra pielii.Ea previne imbatranirea, ajuta la mentinerea aspectului sanatos la parului, ungiilor si in general imbunatateste circulatia ajutand ca nutrientii si oxigenul sa fie „transportati „catre intreg corpul tau. Vitamina a va ajuta la vindecarea mai rapida a ranilor dar este in acelasi timp un factor d eluat in vedere in protectia pielii impotriva razelor ultra-violete. Iti recomand cu incredere o cura cu Vitamina A ( beta-caroten) pe parcursul concediului tau de vara si vei vedea ca bronzul va fi unul mai uniform si mai de durata, iar pielea va fi mai sanatoasa. Nu in ultimul rand vitamina A are un efect pozitiv si asupra ochiilor. Pentru a te asigura ca organismul tau are un aport suficient de vitamina A consuma produse lactate, oua, morcovi, rosii, pepene si in general orice leguma verde.

Vitaminele B

Deasemnea sunt foarte benefice pentru calitatea tenului tau, pastrand fermitatea si luminozitatea pielii, dar in acelasi timp se pare ca ele te ajuta prin combaterea aparitei precoce a parului carunt. Vitaminele B au un rol principal in ceea ce priveste combaterea stresului determinat de schimbarea anotimpurilor ( astenia de primavara) si a factorilor de mediu si te ajuta si in prevenirea dermatitelor atopice, care pot aparea la fel din cauza stresului. Semne ale carentelor de vitamina B pot fi:cresterea incetinita a firului d epar, piele uscata in timp ce la suprafata exista un exces de sebum. Daca vrei sa previ acestea este bine sa consumi cereale integrale,drojdie de bere , nuci.

Vitamina C

Este un antioxidant puternic care este recunoscut nu numai datorita efectelor antimbatranire dar si pentru faptul ca iti fortifica sistemul imunitar al organismului si iti ridica nivelul de energie. Ea te ajuta sa previ alergiile de la nivelul pielii, stimuleaza regenerarea celulelor si producerea de colagen. Deasemnea va contribui la intarirea capilalelor si previne sangerarea gingiilor si ruperea firelor de par cu usurinta. In urma consumului de vitamina C vei observa cat de luminos iti va deveni tenul. Unele dintre cele mai cunoscute surse de vitamina C sunt: varza, citricele, Kiwi,patrunjelul, broccoli.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: