Dieta pentru pacienti cu boli cardiovasculare

Aceasta dieta este recomandata de catre departamentul de cardiologie pentru pacientii bolnavi de inima care trebuie sa piarda in greutate repede si sanatos.
Dieta este rapida, arde grasimile. Secretul este ca mancand dupa dieta se ard mai multe calorii decat cele continute in mancare.

Dieta spala organismul de unele toxine si da senzatia de „ma simt mai bine”. Dieta se bazeaza pe consumul zilnic de supa arzatoare de calorii. Aceasta supa poate fi mancata ori de cate ori simtim foame.

Mananci atata cat poti si oricand in timpul zilei, caci mancand aceasta supa de fapt arzi calorii. Luati aminte! Cu cat mancati mai mult din aceasta supa, cu atat pierdeti mai mult in greutate.
În timpul regimului, categoric NU!: bauturi alcoolice, paine, zahar, prajeli, miere de albine.
REŢETA DE SUPĂ

1. 6 cepe mari
2. o varză
3. o legătură de ţelină
4. doi morcovi
5. doi ardei graşi
6. 0,750 kg. roşii (se poate înlocui cu bulion)
7. condimente de orice fel
8. un cub de supă de vită Knor
Notă
Unde nu se menţionează băutura, se bea apă, suc de fructe neîndulcit, ceai, cafea, lapte degresat. Nu băuturi carbogazoase.
Progres
După 7 zile – dacă se respectă cu sfinţenie regimul, se pierd 5-7 kg.
Ziua 1: supă, fructe (nu banane). Se recomandă pepene galben sau verde.
Ziua 2: supă, vegetale (fără grăsimi), mai ales frunze: varză, salată, un cartof fiert cu puţin ulei.
Ziua 3: combinaţia celor două zile, mai puţin cartoful.
Ziua 4: supă, 3 banane, lapte cât poţi, apă.
Ziua 5: supă cel puţin o dată, 300-500 gr. Carne de vită, pui sau curcan, fără piele, grăsime, 3 roşii sau 6-8 pahare de bulion.
Ziua 6: supă, carne de vită (curcan) oricât, vegetale cu frunze verzi (fără cartofi).
Ziua 7: supă, orez, mazăre, suc de fructe neîndulcit, legume.
Alimente care pot fi consumate fără restricţii:
Proteine
a) animale: orice carne slabă, ouă tari, lapte degresat, iaurt, brânză de vaci, urdă, telemea desărată;
b) vegetale: rădăcini crude, zarzavat şi legume crude, fructe proaspete, în afară de nuci, alune, castane;
Glucide: numai cele din legume, fructe şi salate.
Grăsimi: uleiuri vegetale, margarină
Sare: 5 gr. pe zi

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: