Dieta pentru persoane peste 40 de ani

Pentru persoanele trecute de 40 de ani, corpul şi procesele metabolice se schimbă,iar kilogramele se aduna mult mai usor si se dau jos mult mai greu. Aceste persoane trebuie să-şi sporească antioxidanţii din dietă, pentru a combate procesele de îmbătrânire. Se consuma mute fructe de pădure, afine, coacăze, zmeură, broccoli ,rosii, usturoi .

Carnea de somon iti aduce in organism vitamina D si calciu, doua substante de care are mare nevoie organismul tau la maturitate.

Foarte des, persoanele mai în vârstă au deficit de calciu, vitamina D, vitamina B6. Acestea afectează sănătatea oaselor şi a inimii. De aceea, ar trebui să se consume banane, iaurt, carne de pui fără piele, spanac, lapte degresat şi cereale integrale.

Trebuie diminueaza consumul de zahar rafinat. Dupa 40 de ani problemele metabolice au un risc crescut. Diabetul, de exemplu, apare de regula dupa 40 de ani, asociat cu stresul si un stil de viata dezordonat.

Supravegheaza cantitatea de sare din mancare! Este daunatoare pentru ca stimuleaza retinerea de lichide.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: