Dieta dupa sarcina

Scăderea în greutate după sarcină are nevoie de timp, dar este posibil. Concentraţi-vă asupra consumul de alimente sănătoase şi a activităţii fizice, inclusiv în rutina de zi cu zi.

Nu este nici un secret pentru a scăderea în greutate după sarcină. Este nevoie de alimente sănătoase, un angajament de activităţi fizice – si o multime de răbdare.

Când aţi fost insarcinata, este posibil să se fi schimbat obiceiurile alimentare pentru a susţine creşterea copilului şi a dezvoltării. După sarcină, alimentaţia corectă este încă importantă – în special dacă alăptaţi. A face alegeri înţelepte poate promova sănătos pierderea în greutate după sarcină.

■Concentraţi-vă pe fructe, legume şi cereale integrale. Alimentele bogate in fibre – cum ar fi fructele, legumele şi cerealele integrale – vă ofera mai multe elemente nutritive importante , în timp ce ajuta sa te simti plina mai mult timp. Alte opţiuni includ produse bogate în conţinut redus de grăsimi, lactatele, cum ar fi lapte degresat, iaurt şi brânzeturi scăzute in grăsime. Carnea de pasăre fara piele, peşte, carnea de vită şi de porc sunt surse bune de proteine, precum şi de zinc, fier si vitamine B.
■Evitaţi ispita. Inconjurati-va de produsele alimentare care sunt bune pentru tine. În cazul în care un aliment te ispiteste prea mult, du-l afară din casă.
■Mananca portii mai mici. Nu sari peste mese sau să limitati consumul de fructe şi legume. Veţi pierde doar substante nutritive vitale. Este posibil să mancati si mese traditionale de dimensiuni mai mici, dar mai frecvente.
■Mananca numai atunci când îţi este foame. Dacă ai anxietate sau nervozitate sau dacă pur şi simplu crezi că este timpul să mănânci, distrage-te. Ia copilul tau pentru o plimbare, sună o prietena sau citeste revista favorita.

Sport

Pierderea de grăsime abdominală este posibila prin dieta şi exerciţii fizice de aerobic, dar abdomenele şi alte exerciţii pentru abdomen poate ajuta tonifierea muschiilor abdominali.

Să fiti realiste

Cele mai multe femei pierd aproximativ 4.5 kg în timpul naşterii, inclusiv greutatea copilului, placenta şi lichidul amniotic. Pe parcursul primei săptămâni după nastere, veţi pierde în greutate . Dar, grăsimea stocate în timpul sarcinii nu va dispărea de la sine.

Prin dietă şi exerciţiu fizic, este rezonabil să se piardă până la o jumatate de kilogram pe săptămână. Este posibil să dureze şase luni sau chiar mai mult pentru a reveni la greutate dinaintea sarcinii – fie că alăptaţi sau nu. Fii blânda cu tine însuţi si accepta modificările în organismul dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: